Charakteristika organizácie

  • Založenie n.o. mestom Fiľakovo - rok 2005
  • Cieľ - poskytovanie sociálnych služieb seniorom
  • Registrácia sociálnych služieb - opatrovateľská služba
  • 2008 - registrácia DD - kapacita 17, 32 miest
  • 2009 - kapacita 53 miest
  • 2009 - registrácia nových sociálnych služieb
  • 2011 - založenie sociálneho podniku
  • 2012 - získanie akreditácie na výkon kurzov opatrovania
  • 2014 - registrácia prepravnej služby
  • 2015 - zmluva o úhrade ošetrovateľských úkonov so VšZP

Podať žiadosť, návrh, podnet, sťažnosť alebo iné podanie je možné:

  • Písomne na adresu: Nezábudka, n.o., Záhradnícka 1987/2, 986 01 Fiľakovo
  • Osobne v kancelárií riaditeľky n.o.:
    Mgr. Veronika Rusnáková - Pondelok až Piatok od 07:00 do 15.00 h
  • Telefonicky:
    047/4379099 - kancelária
    0907 278 083 - riaditeľka

Vybavovanie a kontrola sťažností

Sťažnosť musí byť písomná a možno ju podať v listinnej podobe alebo v elektronickej podobe. Sťažnosť musí obsahovať meno, priezvisko a adresu pobytu sťažovateľa. Ak sťažnosť podáva právnická osoba, musí obsahovať jej názov a sídlo, meno a priezvisko osoby oprávnenej za ňu konať. Sťažnosť v listinnej podobe musí obsahovať vlastnoručný podpis sťažovateľa. N.o. je povinná prijať každú sťažnosť. N.o. je povinná sťažnosť vybaviť v lehote do 60 pracovných dní. Ak je sťažnosť náročná na prešetrenie, môže riaditeľ n.o. alebo ním splnomocnený zástupca lehotu na základe žiadosti predsedu predĺžiť pred jej uplynutím o 30 pracovných dní.

Organizácia postupuje pri riešení sťažností podľa zákona č.  9/2010 Z.z. o sťažnostiach v znení neskorších predpisov a podľa Internej smernice č. 01/2017 - Vybavovanie a kontrola sťažností (PDF, 117 kB).