Podať žiadosť, návrh, podnet, sťažnosť alebo iné podanie je možné:
- Písomne na adresu: Nezábudka, n.o., Záhradnícka 1987/2, 986 01 Fiľakovo
- Osobne v kancelárií riaditeľky n.o.:
Mgr. Veronika Rusnáková - Pondelok až Piatok od 07:00 do 15.00 h - Telefonicky:
047/4379099 - kancelária
0907 278 083 - riaditeľka
Vybavovanie a kontrola sťažností
Sťažnosť musí byť písomná a možno ju podať v listinnej podobe alebo v elektronickej podobe. Sťažnosť musí obsahovať meno, priezvisko a adresu pobytu sťažovateľa. Ak sťažnosť podáva právnická osoba, musí obsahovať jej názov a sídlo, meno a priezvisko osoby oprávnenej za ňu konať. Sťažnosť v listinnej podobe musí obsahovať vlastnoručný podpis sťažovateľa. N.o. je povinná prijať každú sťažnosť. N.o. je povinná sťažnosť vybaviť v lehote do 60 pracovných dní. Ak je sťažnosť náročná na prešetrenie, môže riaditeľ n.o. alebo ním splnomocnený zástupca lehotu na základe žiadosti predsedu predĺžiť pred jej uplynutím o 30 pracovných dní.
Organizácia postupuje pri riešení sťažností podľa zákona č. 9/2010 Z.z. o sťažnostiach v znení neskorších predpisov a podľa Internej smernice č. 01/2017 - Vybavovanie a kontrola sťažností (PDF, 117 kB).